תרומת כליה עמותה

תרומת כליה עמותה

Home » מאמרים » תרומת כליה עמותה

עמותה לתרומת כליה

בישראל, הדרך להשתלת כליה אינה פשוטה או קצרה. למעשה, במקרים רבים מדובר בדרך חתחתים של שנים ארוכות המלוות בכסיסת ציפורניים ובהליכים רפואיים ובירוקרטים רבים, מה למרבה הצער פוגם בסיכויים של החולים ליהנות מאיכות חיים טובה ומתוחלת חיים ממושכת. אין פלא איפה שרבים מחפשים אחר עמותה לתרומת כליה שתסייע בידם.  

עמותות בישראל

בישראל פועלים כמה גופים תחת הכותרת של עמותת תרומת כליות או עמותה למושתלי כליה. כך למשל, עמותה להשתלת כליה עשויה לכוון את פעילותה להעלאת המודעות הציבורית לצורך בתרומות המגיעות מאנשים חיים. כמו כן, עמותת תרומת כליות עשויה להתמקד בכל הקשור לעזרת לחולים בחיפוש אחר תורמים. הסיוע הזה עשוי להתבטא למשל בהדרכות והסברות לחברים ובני משפחה, עזרה בארגון בדיקות, בחינת האפשרות לתורם אלטרואיסטי, ליווי של תורמים אלטרואיסטים ועזרה בגיוסם. זאת בנוסף, לסיוע בכל הקשור להתנהלות מול מערכת הבריאות בישראל, קופות החולים וגורמים רלוונטיים נוספים, מיצוי זכויות מול הרשויות במדינה וליווי של ההליכים הרפואיים. כמו כן, עמותה לתרומת כליה עשויה לעסוק בקידום החקיקה התורמת לזכויותיהם של חולי כליה, תורמים ומושתלים. היא עשויה לתרום כפי יכולתה לקידום המחקרים הרפואיים בתחומי ההשתלות ומחלות הכליה, לארגן פעילויות לילדים, ימי חופש למשפחות, ערבי תרבות, כנסים וטיולים, להוציא עלוני מידע ומגזינים לציבור הכללי ולציבור החולים, ועוד.  

הפעילות של מד ליד עם חולי כליה

חברתנו מעניקה ליווי לחולים הזקוקים לתרומת כליה ומעוניינים לעשות זאת בחו"ל. מדובר בליווי מקיף ושלם לכל אורך הדרך עד להחלמה. בין היתר, אנו מסייעים בהכנות לקראת השתלת האיבר, לרבות הכוונה והפניות לבדיקות רפואיות מקדימות נחוצות בדגש על מהירותן, הכנה של דוח רפואי שלם ומתורגם והעברתו למרכז ההשתלות לחו"ל לצורך אישור. כמו כן, אנו ממליצים ומכוונים למרכזי השתלות מצוינים, שאליהם מגיעים חולים להשתלות מכל רחבי העולם. אנו גם מטפלי בכל הקשור לסידור הטיסה והשהייה של הנתרם ושל המלווה שלו, כגון טיסה במחלקת עסקים, הסעות, בית מלון חמישה כוכבים וליווי אישי צמוד. אכן, הליווי של מדליד ממשיך גם אל השהייה בה מבוצעת השתלת הכליה, כאשר אדם מטעמנו שמחזיק בניסיון רב פוגש אתכם בשדה התעופה ודואג לכל מה שצריך כדי שתרגישו בנוח. בין היתר הוא דואג לאיסוף משדה התעופה וההגעה למלון, סידור הסעות, פגישות עם הצוות הרפואי, ליווי בביקורים במרכז ההשתלות, וכיוצא בזאת. חשוב להדגיש שגם לאחר ההשתלה והחזרה לארץ אנו ממשיכים ללוות את לקוחותינו, עם ייעוץ רפואי והכוונה ללא מגבלת זמן מטעם רופאים בכירים שלנו, וכן הכוונה וסיוע למימוש מימון ההשתלה מטעם קופות החולים וחברות ביטוח פרטיות. לכן, אם אתם מחפשים עמותה לתרומת כליה חשוב שתדעו שחברתנו יכולה לסייע מאוד, עם יתרונות ברורים לעומת המתנה לביצוע ההשתלה בישראל. כך לדוגמא, בעוד שבישראל בדיקות הכשירות והכנת התיק הרפואי להשתלה יכולות לארוך בין שנה לשנתיים, אנו מקצרים את ההליכים לכמה שבועות ספורים. בנוסף, התהליך כולו עד ההשתלה נמשך חודשים ספורים בלבד, והניתוחים מבוצעים על ידי רופאים בעלי ניסיון רב המבצעים מאות השתלות בשנה, לעומת רופאים בישראל המבצעים מספר נמוך בהרבה. מעבר לכך, לרשות לקוחותינו עומדים תנאי האשפוז הטובים ביותר שאפשר לבקש, וגם המעבדות, הציוד והמכשור הרפואי המתקדם בעולם. חשוב להבהיר כי מדליד לא מגייסת תורמים או משלמת לתורמים לוא מתווכת בין תורם לנתרם. ההשתלה בחו"ל נעשית באופן חוקי, בצורה אלטרואיסטית בלבד. למידע נוסף על הנושא ולתיאום פגישה עם המומחים שלנו, ללא עלות או התחייבות, פנו אלינו דרך האתר או התקשרו ל- 03-3760762.